Klantenservice
Neem contact op
Veelgestelde vragen
Veel gestelde vragen
1.1 Geschillenbeslechting
“De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten, die u kunt vinden op
http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Wij nemen vrijwillig/verplicht deel aan een geschillenbeslechtingsprocedure.”
1.2 Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wanneer u een bestelling heeft geplaatst ( voor 15:00 uur ) wordt deze dezelfde dag verzonden door DPD . In 99,9% kunt u uitgaan van het volgende levertermijn binnen Nederland.
Maandag voor 15:00 uur besteld > dinsdag geleverd
Dinsdag voor 15:00 besteld > woensdag geleverd
Woensdag voor 15:00 besteld > donderdag geleverd
Donderdag voor 15:00 besteld > vrijdag geleverd
Vrijdag voor 15:00 besteld > zaterdag geleverd
Zaterdag besteld > dinsdag geleverd
Zondag besteld > dinsdag geleverd
1.3 Afhalen?
Het is momenteel niet mogelijk om uw producten af te halen. De verzendkosten zijn daarom verlaagd en vragen wij nog een kleine bijdrage voor verzend en verpakkingskosten.
1.4 Hoe kan ik betalen via de webshop?
In onze webshop kunt u betalen middels Ideal,Paypal,Mistercash en Bankoverschrijving
1.5 Leveren jullie ook in het buitenland ?
Wij leveren momenteel standaard in Nederland, Belgie en Duitsland. Voor andere landen kunt u contact met ons opnemen en zullen wij u een scherpe aanbieding doen.