• Incl.Excl.
    BTW
  • Klantenservice
    0
    Sluiten

    Categorieën

    Filters

      Verzenden & retourneren

       

      Wat zijn de verzendkosten ?

       

      Momenteel zijn de verzendkosten € 4,95 voor levering aan aan huis of een ander aangegeven locatie. Voor levering aan huis verzenden wij met verschillende vervoerders! DPD, Trans Mission, GLS en Post NL. Boven de € 49,- zijn de verzendkosten gratis.

      Afhalen:

      Het is momenteel niet mogelijk om uw producten af te halen. De verzendkosten zijn daarom verlaagd en vragen wij nog een kleine bijdrage voor verzend en verpakkingskosten.


      Belangrijk:

      U ontvangt altijd een email wanneer uw bestelling verzonden is. Heeft u binnen 2 werkdagen na verzending van onze email nog niets ontvangen, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.Bij bestellingen die niet konden worden afgeleverd worden de verzendkosten aan de klant doorberekend.
      Alle bestellingen worden zo snel mogelijk verstuurd. Wij proberen alle bestellingen binnen 1 - 3 werkdagen bij u te hebben afgeleverd.
      (mits voldoende op voorraad). Indien een product niet voldoende op voorraad is, wordt dit aangegeven voordat u een artikel in uw winkelwagen plaatst. Wij zullen u tijdens uw bestelling op de hoogte houden van de status.

       

      Prijzen

       

      Alle genoemde prijzen zijn inclusief 21% BTW.

       

      Retourneren

      Ben je niet tevreden over de bestelling die je hebt ontvangen of heb je een defect artikel ontvangen? Dan lossen wij dat natuurlijk graag netjes voor je op!

      Er zijn 2 soorten retouren, namelijk:

      1. Recht van retour binnen 14 dagen
      2. Retour in verband met defect of een verkeerd product besteld of geleverd

       

      1: Voorwaarden herroepingsrecht binnen 14 dagen

      Mocht je gebruik willen maken van het herroepingsrecht, dan kun je zonder opgaaf van reden de producten retour zenden zonder enige voorwaarden. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Voor een zo snel mogelijke verwerking van je retour vragen wij je om de retour aan te melden via het online retour formulier op onze website. Mocht je hier liever geen gebruik van maken, dan is dat voor ons ook geen enkel probleem.

      Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag van herroepen. De directe kosten voor het terugsturen van de producten zijn voor jouw rekening. Retourzendingen zijn altijd op eigen risico, ook wanneer er problemen ontstaan bij de vervoerder.

      Opmerkingen:

      • Er is geen gebruikersschade zichtbaar, zowel op het product als op de verpakking

      Terugbetaling

      Als de geretourneerde producten voldoen aan de bovengenoemde voorwaarden, dan zullen wij binnen 14 dagen na ontvangst het gehele aankoopbedrag, inclusief de eventuele verzendkosten, crediteren op je bank, creditcard of PayPal rekening. Je ontvangt via de mail een creditfactuur hiervan. Voldoet het geretourneerde product(en) niet aan onze retour voorwaarden, dan zal het aankoopbedrag niet gecrediteerd worden en zullen wij hierover contact met je opnemen.

      2: Retour in verband met defect / breuk / verkeerd 

      Zijn jouw bestelde artikelen defect, beschadigd of verkeerd geleverd? Dit dien je binnen 48 uur aan ons te melden. Dan lossen we dit zo snel mogelijk voor je op! Neem hiervoor contact per mail via [email protected] en geef duidelijk aan om welke producten het gaat, wat er aan mankeert en het ordernummer van de bestelling. Vervolgens zullen wij een retourlabel toe sturen waarmee de producten geretourneerd kunnen worden.

       

      Een retour indienen

      1. Log in met je klantaccount in onze webwinkel. Als je geen klantaccount heb klik dan op https://www.outledtl.nl/account/password/en vul het e-mailadres in waarmee de bestelling is geplaatst. Je ontvangt dan een email waarmee je in jouw klantaccount komt.
      2. Hierna kom je in je account overzicht waar je aan de linkerkant "Mijn bestellingen" ziet staan. Vervolgens klik je op Bekijken naast de order waarvan je artikelen retour wilt sturen. 
      3. Je komt nu in het overzicht van de betreffende bestelling terecht. Hier kan je rechts onderin op de knop Artikelen retourneren klikken om de retourzending aan te maken.
      4. Je wordt doorgestuurd naar een pagina waar je de retourzending kunt instellen. De eerste stap is aangeven welke producten retour gestuurd worden. Dit wordt gedaan door het aantal aan te geven in het drop-down menu. Producten die je wilt behouden, laat die op 0 staan.
      5. De volgende stap is aangeven waarom de betreffende producten retour gestuurd worden.Bij Reden en Actie kun je kiezen uit de retour reden. ( Dit is niet verplicht ) 
      6. Vervolgens klik je rechts onderin op Verstuur en dan is je retour aangevraagd.
      7. Als laatste stap word door onze retour afdeling bepaald of je retour wordt aangenomen, zodra deze is geaccepteerd kunt u de bestelling voldoende gefrankeerd aan ons retourneren op het volgende adres: Instant Light B.V. / Folgeralaan 2C / 9207AJ / Drachten.
      Vergelijk 0

      Voeg nog een product toe (max. 5)

      Start vergelijking

      Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »