9,6 gebaseerd op 433 klant beoordelingen

Verzenden & retourneren

 

Wat zijn de verzendkosten ?

 

Momenteel zijn de verzendkosten € 3,95 

 

Afhalen:

Het is momenteel niet mogelijk om uw producten af te halen. De verzenkosten zijn daarom verlaagd en vragen wij nog een kleine bijdrage voor verzend en verpakkingskosten.


Belangrijk:

U ontvangt altijd een email wanneer uw bestelling verzonden is. Heeft u binnen 2 werkdagen na verzending van onze email nog niets ontvangen, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.Bij bestellingen die niet konden worden afgeleverd worden de verzendkosten aan de klant doorberekend.
Alle bestellingen worden zo snel mogelijk verstuurd. Wij proberen alle bestellingen binnen 1 - 3 werkdagen bij u te hebben afgeleverd.
(mits voldoende op voorraad). Indien een product niet voldoende op voorraad is, wordt dit aangegeven voordat u een artikel in uw winkelwagen plaatst. Wij zullen u tijdens uw bestelling op de hoogte houden van de status.

 

Prijzen

 

Alle genoemde prijzen zijn inclusief 21% BTW.

 

 

Een retour indienen

  1. Log in met je klantaccount in onze webwinkel. Als je geen klantaccount heb klik dan op https://www.outledtl.nl/account/password/en vul het e-mailadres in waarmee de bestelling is geplaatst. Je ontvangt dan een email waarmee je in jouw klantaccount komt.
  2. Hierna kom je in je account overzicht waar je aan de linkerkant "Mijn bestellingen" ziet staan. Vervolgens klik je op Bekijken naast de order waarvan je artikelen retour wilt sturen. 
  3. Je komt nu in het overzicht van de betreffende bestelling terecht. Hier kan je rechts onderin op de knop Artikelen retourneren klikken om de retourzending aan te maken.
  4. Je wordt doorgestuurd naar een pagina waar je de retourzending kunt instellen. De eerste stap is aangeven welke producten retour gestuurd worden. Dit wordt gedaan door het aantal aan te geven in het drop-down menu. Producten die je wilt behouden, laat die op 0 staan.
  5. De volgende stap is aangeven waarom de betreffende producten retour gestuurd worden. Bij Reden en Actie kun je kiezen uit de retour reden.
  6. Vervolgens klik je rechts onderin op Verstuur en dan is je retour aangevraagd.
  7. Als laatste stap word door onze retour afdeling bepaald of je retour wordt aangenomen, zodra deze is geaccepteerd ontvang je hier een mail over met verdere instructies voor het terug zenden van de producten en naar welk adres je de producten kunt retourneren.
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »
← Keer terug naar de backoffice    Wij zijn op vakantie van 15 tot en met 22 juli en telefonisch niet bereikbaar | Geplaatse orders worden 23 juli weer verzonden Verbergen